REKLAMACIJE
PRE PRIJEMA ROBE
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 0631210675. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
POSLE OTVARANJA PAKETA
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate putem elektronske pošte online@stoper.rs ili pozivom na broj 0631210675
BILO KOJI VID REKLAMACIJE
Molimo vas da nam pošaljete elktronsnim putem na online@stoper.rs ili nas pozovite na broj 0631210675
ODGOVOR NA REKLAMACIJE
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije telefonskim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme "NARUČI", saglasni ste sa uslovima reklamacije.